در حال بارگذاری ...
در ایام محرم

نمایش سه قطره روایت سه واقعه مهم تاریخی در فردیس کرج اجرا می شود 

نمایش سه قطره به نویسندگی و کارگردانی «رضا رباط جزی»  روایت سه قطره آب است که تا دهم محرم ، هر شب ساعت ۲۰ در شهرستان فردیس اجرا می شود.

به گزارش تئاتر البرز، رضا رباط جزی  درباره  اجرای نمایش سه قطره ، گفت: این نمایش داستان سه قطره آب است که سه واقعه مهم تاریخی را دیده اند، قطره اول واقعه کربلا و لحظه ای که حضرت ابولفضل به فرات می رود، قطره دوم مربوط به شهدای غواص رود اروند می شود و قطره سوم روایتگر یکی از شهیدان مدافع حرم است.

 

این کارگردان اضافه کرد: قطره های آبی کع با دیدن این وقایع از خودشان شرم دارند،  از اینکه نتوانستند در آن لحظات کاری انجام بدهند،  این شرمساری باعث رنج آنها شده و دیگر نمی خواهند قطره آبی باشند.

 

وی افزود:  این نمایش به صورت «تئاتر خیابانی » با بازی سید فرزاد تجلی، حامد نساج بخارایی، حسین معدنشین در پارک های فردیس کرج به مدت 10 شب در این ایام اجرا می شود. 4 شب اجراهای این نمایش که از ابتدای محرم اتفاق افتاد است که با استقبال خوب مردم مواجه شد. از این رو تصمیم داریم بعد  از دهه محرم اجراهای دیگری از این نمایش را در نقاط دیگر داشته باشیم

 

رباط جزی گفت: در این نمایش محتوا برایم از اهمیت ویژه ای برخوردار بود بنابراین بدون لوازم صحنه حرفم را به نمایش گذاشتم که در این چند شب توانست با مخاطب ارتباط خوبی برقرار کند. امیدوارم مسئولین شهری به تئاترهای خیابانی بها بدهند و بتواند از این طریق ارتباطش را با مردم حذف کند

 

 

گفته می شود؛ نمایش سه قطره هر شب ساعت 20 تا دهم محرم در فردیس اجرا می شود.




نظرات کاربران